FAQ: Veelgestelde vragen
- 01
Wij zijn een full-service reclamebureau uit Maastricht, actief sinds 1999. We bieden onder andere:
Creatief & strategisch communicatieadvies
Grafisch ontwerp en branding (logo’s, huisstijlen)
Wix-webdesign
Conceptontwikkeling en campagnes
Social media styling & ads
PR in de vorm van event-promotie, nieuwsbrieven en persberichten
- 02
Introductiegesprek/kennismaking met uiteraard een koffie/thee on the House
Briefing
Offerte en planning.
Concept presentatie.
Correctieronde(s) (onbeperkt in de kickstarter-pakketten
Oplevering met instructies
Evaluatie / follow-up
- 03
Zeker. Wij zijn een compact full-service bureau: wij verzorgen branding, webdesign, campagnes, mailings, social media styling en inkoop van drukwerk... van strategie tot uitvoering. Indien nodig samen met de hulp van experts uit ons netwerk. Jij als klant hebt altijd één aanspreekpunt.
- 04
Wij werken volgens los uurtarief, projectprijs op offertebasis, (gereduceerde) maandtarieven en de vast geprijsde kickstarter-pakketten. Bekijk onze tarieven pagina voor meer informatie.
- 05
Wij werken voor uiteenlopende bedrijven in diverse branches, zoals bijvoorbeeld culturele instellingen, de beauty & wellness branche, ouderenzorg, productie, zakelijke dienstverlening en horeca. Vaak zijn dit startende ondernemers, zzp’ers en ondernemingen uit het Midden en Kleinbedrijf, maar ook klanten waarmee we al jaren samenwerken.
- 06
House of Communications is gevestigd in Maastricht, maar we werken voor klanten in heel Nederland (en daarbuiten). Samenwerken kan persoonlijk hier op kantoor, via mail of een online meeting, net wat jij prettig vindt.
- 07
Wij helpen bedrijven met het opbouwen en versterken van hun merk en positie in de markt. Dat doen we via strategie, branding, grafisch ontwerp met op maat gemaakte promotiematerialen, online campagnes, plus het bouwen van slimme websites (in Wix) die zichtbaar, responsive, vindbaar én effectief zijn.
Wij kunnen jou ook werk uit handen nemen waar je zelf niet aan toe komt, denk aan een stuk interne communicatie, nieuwsbrieven, onderhoud van Wix websites, social media styling.
- 08
Zeker! We werken veel voor zzp’ers, MKB en startende ondernemers. Juist in die fase is het belangrijk om professioneel en onderscheidend voor de dag te komen. We denken met je mee, ook als je nog geen complete briefing hebt.
- 09
Ja, we werken met drie kickstarter-pakketten waaruit startende bedrijven kunnen kiezen. Deze pakketten zijn afgestemd op jouw wensen en budget en geven jouw onderneming een sterke start.
Transparantie vinden we belangrijk, de pakketten zijn vast geprijsd met korting en zo samengesteld dat je precies weet wat je krijgt. Als er tussentijds (extra) opdrachten bijkomen, dan ontvang je van ons een aanvullende offerte/budgettering per mail. Wij doen dit altijd in overleg met jou!
- 10
Kickstarter 1 is het basispakket voor Branding waarin logo ontwerp (vector + spin-offs), logo-sheet (uitleg over het gebruik van de logo variaties, kleuren en fonts), ontwerp + gedrukte visitekaartjes en een template voor brief/factuurpapier opgenomen zijn.
Kickstarter 2 en 3 bieden beide het basispakket Branding zoals hierboven genoemd, met als extra opties een Basic Wix-website in de klassieke Wix editor (kickstarter 2) of een geavanceerde Wix Studio website + qr-code in huisstijl (kickstarter 3). Lees meer hierover op de kickstart-pagina.
- 11
Ja natuurlijk. We starten altijd met een vrijblijvende kennismaking waarin we je plannen en eventuele doelstellingen bespreken. Daarna ontvang je een helder plan/voorstel.
- 12
Zeker! We ontwikkelen een visuele identiteit die past bij jou en je doelgroep, inclusief logo, kleurgebruik, typografie en huisstijlmiddelen. Zo kun je professioneel en herkenbaar van start.
- 13
Ja hoor. We bouwen voort op wat er al staat en zorgen dat je merk ook online krachtig en consistent overkomt. Heb je behoefte aan een frisse update? Dan kunnen we ook je branding herzien.
We bouwen voort op je bestaande merk en zorgen voor consistente en onderscheidende communicatie. Zowel online als offline. Indien nodig en gewenst, ontwikkelen we samen een nieuwe merkidentiteit met meer impact.
- 14
Jazeker. In principe zijn we een one-stop-shop voor het ontwerpen van jouw huisstijl- en promotiematerialen tot drukwerkbegeleiding / inkopen van drukwerk via onze partner(s). We denken mee over je communicatieaanpak. Of het nu gaat om een tijdelijke actie, templates voor social media, een beurs/event deelname of wervingscampagne, wij regelen het.
- 15
Onze algemene voorwaarden zijn in te zien op onze website. In het kort:
Offertes zijn 30 dagen geldig.
Overeenkomsten dienen schriftelijk bevestigd te worden (ondertekende offerte).
Intellectuele eigendomsrechten blijven bij ons tenzij anders is afgesproken.
Betaling standaard binnen 14 dagen. In overleg is betaling in termijnen mogelijk.
Wij doen ons werk met de grootste zorg. Mocht er toch iets misgaan, dan is onze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat je voor de opdracht hebt betaald, met een maximum van € 45.378. Alleen wanneer er sprake is van opzet of grove nalatigheid, kan deze beperking vervallen.
- 16
IBAN: NL59KNAB0259793167
KvK nr.: 14093299
btw-id: NL001824281B55
- 17
Lidia, de lady of the House staat voor je klaar 😊
Een kennismaking is altijd gratis – online of op locatie.
Bij interesse kun je een vrijblijvende offerte aanvragen.
Neem gerust contact op via:
📍 Avenue Céramique 243, 6221 KX Maastricht
✉️ info@houseofcommunications.nl
📞 +31 (0)6 25 09 49 96
