© 2019 House of Communications | Reclamebureau Maastricht

Grafisch ontwerp | Copywriting | Webdesign | Social branding & promotie 
IBAN: NL41ABNA0554223872 | KvK: 14093299 | btw-id: NL001824281B55

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • icon_behance
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon

>> connect to the HOUSE:

Pools fashion team NENUKKO presenteert veganistische collectie ‘Interlude.Disrupted’ op FASHIONCLASH 2017

27.06.2017

 

 

Maastricht, 22 juni 2017. Op zaterdag 1 juli 2017 lanceert het Poolse NENUKKO haar veganistische collectie: Interlude.Disrupted op de 9e editie van FASHIONCLASH in de SAM-decorfabriek Maastricht. In show 5 van 20:30 – 21:00 uur betreden de genderless NENUKKO models de catwalk. Don’t miss it!

 

NENUKKO is een design team dat creëert vanuit uniseksuele eenvoud, zonder overinterpretatie, zonder grenzen, wars van overconsumptie. NENUKKO fashion classificeert ‘urban wear’ met elementen uit diverse modestromingen. Straatcultuur en minimalistische elegantie zijn de hoofdelementen waarin syncretisme – samensmelting - de drijfveer is van de auteurs om de tegenwoordige ziel te vangen. NENUKKO’s missie is om hi-end kledingdesign te promoten dat aansluit op de praktische en esthetische behoeften van de moderne individualist.

 

Interlude.Disrupted

Op FASHIONCLASH presenteert NENUKKO de nieuwe collectie Interlude.Disrupted – welke gericht is op de huidige tijdsgeest, door universele kledingstijlen. De intentie is om alledaagse kleding te transformeren tot een veiligheidsuniform dat beschermt én comfortabel zit. Elk stuk uit de collectie kan gecombineerd en samen gedragen worden, naar gelang de individuele stijl en ‘mood’ van de drager. De hele collectie is veganitisch. Elke NENUKKO collectie is ‘limited’ en lokaal geproduceerd.

 

FASHIONCLASH is een innovatief en interdisciplinair platform met internationaal (mode)netwerk dat zich focust op een nieuwe generatie ontwerpers en (podium)kunstenaars. De focus ligt op het samenbrengen van designers en kunstenaars. Van 29 juni - 2 juli 2017 alweer de 9e editie met thema: Fashion makes sense - met modeshows, exposities, een modemarkt, theater- en dansvoorstellingen, pop-up stores, workshops en presentaties door heel Maastricht.

 

Op het web:

NENUKKO en FASHIONCLASH
Op facebook

 

Op Instagram

Op Pinterest

Op Vimeo

 

Klik op deze link voor het volledige persbericht en HR-foto’s ter publicatie.

 

#nenukkoofficial #nenukkofashionclash2017 - #fashionclash2017 #veganbrand

Please reload

Recente berichten

06.02.2019

25.01.2019

Please reload

Archief
Please reload