>> connect to the HOUSE:

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • icon_behance
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon

© 2020 House of Communications | Reclamebureau Maastricht

Strategie | Grafisch ontwerp | Copywriting | Webdesign | Social branding & promotie 
IBAN: NL59 KNAB 0259 7931 67 | KvK: 14093299 | btw-id: NL001824281B55

  • lady of the HOUSE

Pools fashion team NENUKKO presenteert veganistische collectie ‘Interlude.Disrupted’ op FASHIONCLASH


Maastricht, 22 juni 2017. Op zaterdag 1 juli 2017 lanceert het Poolse NENUKKO haar veganistische collectie: Interlude.Disrupted op de 9e editie van FASHIONCLASH in de SAM-decorfabriek Maastricht. In show 5 van 20:30 – 21:00 uur betreden de genderless NENUKKO models de catwalk. Don’t miss it!

NENUKKO is een design team dat creëert vanuit uniseksuele eenvoud, zonder overinterpretatie, zonder grenzen, wars van overconsumptie. NENUKKO fashion classificeert ‘urban wear’ met elementen uit diverse modestromingen. Straatcultuur en minimalistische elegantie zijn de hoofdelementen waarin syncretisme – samensmelting - de drijfveer is van de auteurs om de tegenwoordige ziel te vangen. NENUKKO’s missie is om hi-end kledingdesign te promoten dat aansluit op de praktische en esthetische behoeften van de moderne individualist.

Interlude.Disrupted

Op FASHIONCLASH presenteert NENUKKO de nieuwe collectie Interlude.Disrupted – welke gericht is op de huidige tijdsgeest, door universele kledingstijlen. De intentie is om alledaagse kleding te transformeren tot een veiligheidsuniform dat beschermt én comfortabel zit. Elk stuk uit de collectie kan gecombineerd en samen gedragen worden, naar gelang de individuele stijl en ‘mood’ van de drager. De hele collectie is veganitisch. Elke NENUKKO collectie is ‘limited’ en lokaal geproduceerd.

FASHIONCLASH is een innovatief en interdisciplinair platform met internationaal (mode)netwerk dat zich focust op een nieuwe generatie ontwerpers en (podium)kunstenaars. De focus ligt op het samenbrengen van designers en kunstenaars. Van 29 juni - 2 juli 2017 alweer de 9e editie met thema: Fashion makes sense - met modeshows, exposities, een modemarkt, theater- en dansvoorstellingen, pop-up stores, workshops en presentaties door heel Maastricht.

Op het web:

NENUKKO en FASHIONCLASH Op facebook



Op Instagram

Op Pinterest

Op Vimeo

Klik op deze link voor het volledige persbericht en HR-foto’s ter publicatie.

#nenukkoofficial #nenukkofashionclash2017 - #fashionclash2017 #veganbrand

#nenukkoofficial #nenukko #veganbrand #fashionclash2017 #nenukkofashionclash2017

12 keer bekeken